Kontakt

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego

Support

Pomoc techniczna dla Klientów EMS Partner

SUGESTIE I UWAGI

Podziel się z nami swoją opinią
o naszej pracy

EMS Partner Sp. z o.o.

KRS: 00000353839
Nip: 972-121-09-85
REGON: 301380975

Biuro w Poznaniu

ul. Szyperska 14,
61-754 Poznań

Zobacz na mapie

Biuro w Warszawie

ul. Grzybowska 43,
00-855 Warszawa

Zobacz na mapie

Skontaktuj się z nami

wyślij wiadomość

  • Wysyłając wiadomość wyrażam zgodę na przesyłanie przez EMS Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, na wskazany przeze mnie adres mailowy, informacji handlowych i marketingowych.
  • Wysyłając wiadomość oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią Klauzuli informacyjnejPolityki prywatności, i je akceptuję.

Support

W ramach usługi wsparcia technicznego obsługujemy wszystkie oferowane przez nas produkty i rozwiązania.
Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.
Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty.

Klienci mogą rejestrować zgłoszenia wykorzystując następujące formy kontaktu:

Portal pomocy technicznej
support.emspartner.pl/portal/emspartner

Wiadomość email
support@emspartner.pl

Kontakt telefoniczny
+48 61 624 85 89

Portal pomocy technicznej jest najwygodniejszą formą rejestracji zgłoszeń. Na portalu poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu z działem pomocy technicznej.

Kiedy wyślesz zgłoszenie do Działu pomocy technicznej EMS Partner po raz pierwszy, w przeciągu 2 godzin przygotujemy dla Ciebie dostęp do naszego portalu na którym będziesz mógł śledzić wszystkie swoje zgłoszenia. Do tego czasu nie otrzymasz powiadomienia email o rejestracji zgłoszenia i nie będziesz mógł śledzić postępu prac nad zgłoszeniem.

Sugestie i uwagi

Zespół EMS Partner stale dąży do poprawy jakości swojej pracy.

Wiadomość zwrotna z oceną naszej pracy jest cennym źródłem informacji o tym, na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę dążąc do doskonałości. Będziemy wdzięczni jeśli podzielisz się z nami swoimi spostrzeżeniami o jakości naszej pracy.

Jeżeli jesteś niezadowolony z pracy działów wdrożeń, pomocy technicznej czy handlowego, lub wręcz przeciwnie, byłeś pod wrażeniem dostarczanej jakości podziel się swoją opinią. Obiecujemy wyciągnąć wnioski z każdego takiego komunikatu.