REMOTE SUPPORT
POMOC ZDALNA
ZAAWANSOWANE FUNKCJE WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW, REJESTRACJA SESJI SUPPORTOWYCH
BeyondTrust Remote Support pozwala na natychmiastowe, bezpieczne i niezawodne wsparcie zdalne dla użytkowników, zarówno we własnej sieci jak i poza nią. Rozwiązanie wspiera szereg systemów, m.in. Windows, Mac OSX, iOS, Android.
Funkcje
i możliwości
Zaawansowane rozwiązania supportowe BeyondTrust umożliwiają świadczenie wsparcia z wykorzystaniem funkcji Click-to-Chat, które w każdej chwili może zostać rozszerzone do udostępniania ekranu i przejęcia kontroli, bez utraty kontaktu z użytkownikiem.
System wspiera urządzenia z systemami Windows, Mac OSX, Linux, iOS i Android. Obsługuje także starsze urządzenia wykorzystując protokoły RDP, Telnet, SSH i VNC.
Precyzyjne zarządzanie zespołami, użytkownikami, rolami i ustawieniami sesji, pozwala zastosować zasadę najmniejszego uprzywilejowania na poziomie nadawanego dostępu.
Dzięki aktywnej współpracy pomiędzy użytkownikiem i członkiem zespołu Service Desk, rozwiązywanie problemów jest znacznie szybsze. Możliwość zdefiniowania ścieżki eskalacji dla odpowiednich zasobów pozwala angażować odpowiednie osoby do odpowiednich działań, zwiększając jednocześnie zadowolenie klienta.
Analiza skuteczności zespołu Service Desk i rejestracja aktywności w trakcie sesji, pozwala prześledzić ścieżkę audytu na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa, utrzymania zgodności i przeprowadzenia szkoleń.
Konsola Web oparta o technologię HTML5 pozwala na bezpieczne, zdalne wsparcie z dowolnej przeglądarki, bez konieczności pobierania dodatkowych narzędzi. Pracownicy Service Desk mogą natychmiast rozpocząć rozwiązywanie problemów z dowolnej lokalizacji.
Integracja systemu wsparcia zdalnego BeyondTrust z narzędziami ITSM, takimi jak ServiceNow, zewnętrznymi usługami katalogowymi, np. Active Directory, a także z rozwiązaniami do zarządzania poświadczeniami, takimi jak BeyondTrust Password Safe, pozwala sprawnie zaimplementować rozwiązanie w środowisku i dostosować je do własnych procedur.
Personalizowany interfejs użytkownika pozwala podnosi wiarygodność usługi i zwiększa zaufanie użytkownika, zwiększając jednocześnie bezpieczeństwo dostępu zdalnego.
Rozwiązanie może być dostarczone w architekturze fizycznej, wirtualnej lub w chmurowej oraz w elastycznych modelach licencjonowania.
Cechy rozwiązania
ZAAWANSOWANE NARZĘDZIE
Daj pracownikom Service Desk zaawansowane rozwiązanie do zdalnego wsparcia, by umożliwić im szybkie i bezpieczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
OCHRONA SERVICE DESK
Chroń i rozliczaj swój zespół Service Desk dzięki wbudowanym funkcjom rejestracji sesji supportowych i danych skorelowanych. Upewnij się, że pracownicy Service Desk pracują wydajnie i bezpiecznie.
NIE TYLKO DOSTĘP ZDALNY
Rozszerz formę świadczonego wsparcia poprzez obsługę czatu, zdalnego udostępniania kamery, inteligentnej współpracy i innych funkcji wspomagających.
Najlepsze rozwiązanie dla organizacji, które chcą w sposób bezpieczny nadawać dostęp i wspierać dowolne urządzenie lub system z każdego miejsca na świecie.
Korzyści biznesowe
Szeroka funkcjonalność
- Wszechstronne funkcje supportowe.
- Obsługa czatu.
- Udostępnianie kamery.
- Obsługa urządzeń mobilnych.
Compliance
- Rejestracja sesji supportowych
- Centralne repozytorium wszystkich działań związanych z pomocą zdalną.
Optymalizacja
- Gotowe integracje z rozwiązaniami ITSM.
- Zaawansowane API.
O producencie
BeyondTrust to światowy lider w zakresie zarządzania dostępem uprzywilejowanym. Oferując kompleksową platformę bezpieczeństwa, integrującą szereg modułów i wspomagającą zapobieganie naruszeniom, wspiera organizacje w zakresie ochrony przywilejów dla endpointów, serwerów, środowisk chmurowych i DevOps, a także dla urządzeń sieciowych. BeyondTrust dostarczył swoje rozwiązania do ponad 20 000 klientów na całym świecie.