Zapytaj o ofertę

Podaj nam swoje dane jeśli zainteresowała Cię, jedna z oferowanych przez nas usług.

Wsparcie powdrożeniowe EMS Partner

Mając na uwadze jak istotne jest utrzymanie systemów informatycznych i zapewnienie ich ciągłego działania, oferujemy także naszym klientom usługi wsparcia, jako rozszerzenie usługi wsparcia producenta rozwiązania. Skorzystanie z tej oferty niesie za sobą szereg zalet. Przede wszystkim znika bariera językowa, jako że usługa świadczona jest w języku polskim. Ponadto, w działaniach serwisowych uczestniczą także inżynierowie prowadzący wdrożenia, zatem znany jest im także kontekst infrastruktury, w której wystąpiła awaria. Co również istotne, jako dystrybutor z wartością dodaną i reseller z wartością dodaną, możemy znacznie sprawniej eskalować zgłaszane incydenty i problemy bezpośrednio u producenta rozwiązania. Taka ścieżka, pomimo dodania ogniwa, okazuje się być znacznie bardziej skuteczna, ponieważ przetarte kanały komunikacyjne umożliwiają nam wpływanie na czas rozwiązania zgłoszenia.

Dostarczenie usługi wsparcia odbywa się na podstawie umowy serwisowej, która precyzuje zakres obowiązków EMS Partner, a w szczególności określa czasy reakcji zespołu technicznego na zgłoszenie, a także czasy podjęcia naprawy. Standardowe wsparcie EMS Partner obejmuje obsługę wszelkiego typu incydentów, a także procesy utrzymania (np. aktualizacje systemu). Jesteśmy do dyspozycji także w zakresie obsługi zgłoszeń typu know-how dotyczących konfiguracji i funkcjonowania naszych systemów. Typowo wsparcie świadczymy w dni robocze, w godzinach 8:00 – 17:00. Dla naszych klientów przygotowaliśmy 3 kanały komunikacji – portal wsparcia technicznego, numer telefonu oraz adres e-mail. W sytuacjach szczególnych możliwe jest świadczenie usługi wsparcia w miejscu instalacji, również w trybie 24x7x365.

Dział wsparcia użytkowników systemu jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.

Klienci mogą rejestrować zgłoszenia wykorzystując następujące formy kontaktu:

Zakres wsparcia technicznego EMS Partner  Standard   Premium  
Pomoc techniczna w języku polskim 8×5     
Dostęp do polskiego portalu pomocy technicznej (w tym koordynowanie zgłoszeń skierowanych bezpośrednio do producenta)     
Telefoniczna pomoc techniczna w języku polskim     
Mailowa pomoc techniczna w języku polskim     
Zdalna pomoc techniczna w języku polskim     
Obsługa zgłoszeń typu „How to”     
 Audyt instancji w siedzibie klienta pod kątem konfiguracji     
Aktualizacja oprogramowania w siedzibie klienta     
Prace związane z obsługą zgłoszeń w siedzibie klienta (3 dni na kwartał)     
Pomoc techniczna w języku polskim poza standardowymi godzinami pracy (24×5, 8×7, 24×7)    DO NEGOCJACJI 

ZAPISZ SIĘ
DO NEWSLETTERA

EMS Partner Sp. z o.o.
ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
tel.: +48 61 624 85 89
info@emspartner.pl

BeyondTrust Distribution Center
Jesteśmy dystrybutorem BeyondTrust na Europę Środkowo-Wschodnią