W Drużynie BeyondTrust powstało narzędzie, które jest bezpieczne, a jego celem jest wspierać wszystkich pracujących zdalnie w tych ciężkich czasach. Jedno rozwiązanie, którego zalety omówimy dnia 17 tego miesiąca. W tej części będziemy pogłębiać zagadnienia wsparcia zdalnego. Do obejrzenia naszej ekranizacji zapraszamy Królestwa HelpDesk i Strażników Bezpieczeństwa. Nasz Powiernik Pierścienia pokaże podczas webinarium:
- jak inicjować sesję od strony pracownika, a jak od strony operatora HelpDesk,
- jak wspierać użytkownika poza organizacją,
- jak supportować użytkowników VIP,
- w jaki sposób współpracować z innymi operatorami w ramach jednej sesji,
- jak wprowadzić mechanizmy security do pracy HelpDesk (oddzielenie od haseł, elewacja uprawnień),
- jak rozliczać pracę operatora HelpDesk.
Rejestracja
Zapoznaj się z nagraniem Części I webinaru:
Dowiedz się więcej o rozwiązaniu BeyondTrust Remote Support
Zapraszamy do zapisania się na wydarzenie!
Prowadzący
Tomasz Smug
Inżynier systemowy
Michał Kozownicki
Dyrektor Pionu BeyondTrust