BeyondTrust Remote Support – jedno narzędzie, by wspierać ich wszystkich! Część II

17/04/2020
12:00

W Drużynie BeyondTrust powstało narzędzie, które jest bezpieczne, a jego celem jest wspierać wszystkich pracujących zdalnie w tych ciężkich czasach. Jedno rozwiązanie, którego zalety omówimy dnia 17 tego miesiąca. W tej części będziemy pogłębiać zagadnienia wsparcia zdalnego. Do obejrzenia naszej ekranizacji zapraszamy Królestwa HelpDesk i Strażników Bezpieczeństwa. Nasz Powiernik Pierścienia pokaże podczas webinarium:

  • jak inicjować sesję od strony pracownika, a jak od strony operatora HelpDesk,
  • jak wspierać użytkownika poza organizacją,
  • jak supportować użytkowników VIP,
  • w jaki sposób współpracować z innymi operatorami w ramach jednej sesji,
  • jak wprowadzić mechanizmy security do pracy HelpDesk (oddzielenie od haseł, elewacja uprawnień),
  • jak rozliczać pracę operatora HelpDesk.

 

Rejestracja

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

Zapoznaj się z nagraniem Części I webinaru:

ZOBACZ NAGRANIE

 

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu BeyondTrust Remote Support

remote support

Zapraszamy do zapisania się na wydarzenie!

Prowadzący
Tomasz Smug
Inżynier systemowy
Michał Kozownicki
Dyrektor Pionu BeyondTrust