BeyondTrust Remote Support – system klasy enterprise do wsparcia użytkowników końcowych

20/05/2021
10:00
Gotowebinar

Każda z organizacji ma na pewno wśród swoich działów komórkę zajmującą się wsparciem informatycznym pracowników. Może to czas na usprawnienie ich pracy? Jeśli tak to zapraszamy na nasze wydarzenie. Podczas którego chcemy Wam pokazać jak z rozwiązaniem BeyondTrust możecie przejść na wyższy poziom w wsparciu użytkowników.

To co zagwarantujemy Wam za pomocą narzędzia Remote Support to: centralne zarządzanie sesjami i serwisantami, rejestracja sesji wsparcia zdalnego, zarządzanie poświadczeniami, uniwersalny dostęp zdalny jednym narzędziem do wielu różnych platform. Już dziś możemy zdradzić, że w wielu organizacjach system sprawdził się znakomicie, czy znajdzie on zastosowanie również u was? Dołącz do naszego zespołu podczas webinarium!

Agendę wydarzenia znajdziesz poniżej:

  1. Architektura oparta o appliance, zorientowana na szybkość wdrożenia i bezpieczeństwo
  2. Wsparcie dla użytkowników w rozproszonej infrastrukturze bez potrzeby tworzenia tuneli VPN
  3. Optymalne sposoby nawiązywania sesji między serwisem a Użytkownikiem.
  4. Możliwości użycia narzędzi w sesji wsparcia zdalnego bez wpływu na pracę Użytkownika końcowego.
  5. Automatyzacja zadań wykonywanych przez serwis: wbudowane skrypty i akcje.
  6. Podniesienie poziomu bezpieczeństwa za pomocą wbudowanego magazynu haseł, podnoszenie uprawnień w trakcie sesji.
  7. Współpraca między kilkoma serwisantami w obrębie jednej sesji z Użytkownikiem końcowym.
  8. Centralne zarządzanie, rejestracja sesji i audyt-log z sesji wsparcia zdalnego.

 

Obejrzyj nagranie webinaru!

ZOBACZ NAGRANIE!

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu BeyondTrust Remote Support

REMOTE SUPPORT

Zapraszamy do zapisania się na wydarzenie!

Prowadzący
Tomasz Smug
System Engineer
Michał Misztela
BeyondTrust Sales Manager