Interaktywny Webinar Remote Support

21/07/2020
11:00
ONLINE

Chcemy Was zaprosić na drugie spotkanie z cyklu „II śniadanie z BeyondTrust Remote Support”.

Webinar interaktywny to spotkanie, podczas którego razem z naszym partnerem Comp nie chcemy prowadzić dla was liniowej prezentacji – to spotkanie, podczas którego chcemy wraz z wami porozmawiać i zaangażować was w wymianę myśli, spostrzeżeń i doświadczeń. Mamy do dyspozycji fenomenalne narzędzie, które usprawnia pracę helpdesk, a także zapewnia rozliczność i bezpieczeństwo sesji zdalnych. Wiemy, że w wielu organizacjach system sprawdził się znakomicie, więc chcemy poddać pod dyskusję, czy znajdzie on zastosowanie również u was.

Jak będzie wyglądało nasze spotkanie? Łączymy się na platformie WebEx, uruchamiamy mikrofony i kamery (zachęcamy do tego serdecznie), robimy krótkie wprowadzenie i zaczynamy rozmawiać o pracy serwisanta z wykorzystaniem narzędzia. Tylko praktyka, bez tzw. “sprzedażowej ściemy”. Poniższa agenda określa pewne ogólne ramy tego spotkania, ale ważniejsze są dla nas wasze przypadki użycia. Wskazujecie problem lub proces, którego obecne narzędzia nie potrafią zaadresować – a nasi inżynierowie na żywo próbują go odwzorować na narzędziu albo przynajmniej skomentować, jeśli to pierwsze się nie uda. Zachęcamy do aktywnego udziału, dzięki czemu wszyscy będą mogli coś wynieść z tego spotkania.

Zakończmy erę pasywnych webinarów. Przejdźmy do konkretów i sprawdźmy na żywo jak profesjonalne narzędzia wpisują się w potrzeby prawdziwych działów HelpDesk.

Zapoznajcie się z poniższą agendą naszego spotkania i rejestrujcie się, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona.

  1. Prezentacja możliwości operacyjnych:
    1. Agentowe oraz bezagentowe metody podłączania się użytkowników końcowych do systemu Remote Support.
    2. Pokaz Wsparcie wszystkich podstawowych platform (Windows, Linux, MacOS, Android).
    3. Prezentacja możliwości współpracy między serwisantami (przekierowanie zgłoszeń, dołączenie do innej sesji).
    4. Działanie narzędzi do wykorzystania w trakcie sesji  (kopiowanie plików, pozyskiwanie informacji, wbudowane skrypty, edycja rejestru).
    5. Dołączanie do sesji zewnętrznych techników (np. inżynierów ze strony producenta).
    6. Podnoszenie uprawnień w trakcie sesji (obsługa UAC).
    7. Nawiązywanie sesji w sposób autonomiczny (obsługa systemów autonomicznych bez udziału użytkowników końcowych).
  2. Prezentacja możliwości przydzielania uprawnień i różnych ról dla serwisantów (ograniczanie uprawnień do funkcji system, dostępu do zasobów i poświadczeń z magazynu haseł, konfiguracja ról serwisantów i kierowników działu wsparcia).
  3. Raportowanie i bezpieczeństwo (rejestracja sesji, ścieżka audytowa, uwierzytelnienie dwuskładnikowe).

Zapraszamy do zapisania się na wydarzenie!

Prowadzący warsztaty

Tomasz Smug

PAM System Engineer w EMS Partner

ADAM SKARŻYŃSKI

Inżynier systemowy w Comp

    Formularz rejestracyjny

    Obowiązek informacyjny