Macie dział HelpDesk w organizacji? Może to czas na usprawnienie ich pracy? Jeśli tak to zapraszamy na nasze wydarzenie. Podczas którego chcemy wam pokazać jak z rozwiązaniem BeyondTrust możecie przejść na wyższy poziom w wsparciu użytkowników.
To co zagwarantujemy wam za pomocą narzędzia Remote Support: to usprawnienie pracy helpdesk, a także zapewnienie rozliczalność i bezpieczeństwa sesji zdalnych. Wiemy, że w wielu organizacjach system sprawdził się znakomicie, czy znajdzie on zastosowanie również u was? Dołącz do naszego teamu podczas webinarium! Agendę wydarzenia znajdziesz poniżej:
- Architektura oparta o appliance, zorientowana na szybkość wdrożenia i bezpieczeństwo
-
Wsparcie dla użytkowników w rozproszonej infrastrukturze bez potrzeby tworzenia tuneli VPN
- Wybór optymalnego sposobu nawiązywania sesji między serwisem a Użytkownikiem.
- Możliwości użycia narzędzi w sesji wsparcia zdalnego bez wpływu na pracę Użytkownika końcowego.
- Automatyzacja zadań wykonywanych przez serwis: wbudowane skrypty i akcje.
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa za pomocą wbudowanego magazynu haseł, podnoszenie uprawnień w trakcie sesji.
- Współpraca między serwisantami w obrębie jednej sesji z Użytkownikiem końcowym.
- Centralne zarządzanie, rejestracja sesji i audyt-log z sesji wsparcia zdalnego.
Zapraszamy do zobaczenia nagrania!
Dowiedz się więcej o rozwiązaniu BeyondTrust Remote Support
Zapraszamy do zapisania się na wydarzenie!
Prowadzący
Tomasz Smug
Inżynier systemowy