Przejdź na wyższy level! Rozbuduj swój HelpDesk o rozwiązanie BeyondTrust Remote Support

28/10/2020
10:00
ONLINE

Macie dział HelpDesk w organizacji? Może to czas na usprawnienie ich pracy? Jeśli tak to zapraszamy na nasze wydarzenie. Podczas którego chcemy wam pokazać jak z rozwiązaniem BeyondTrust możecie przejść na wyższy poziom w wsparciu użytkowników.

To co zagwarantujemy wam za pomocą narzędzia Remote Support: to usprawnienie pracy helpdesk, a także zapewnienie rozliczalność i bezpieczeństwa sesji zdalnych. Wiemy, że w wielu organizacjach system sprawdził się znakomicie, czy znajdzie on zastosowanie również u was? Dołącz do naszego teamu podczas webinarium! Agendę wydarzenia znajdziesz poniżej:

 

  1. Architektura oparta o appliance, zorientowana na szybkość wdrożenia i bezpieczeństwo
  2. Wsparcie dla użytkowników w rozproszonej infrastrukturze bez potrzeby tworzenia tuneli VPN
  3. Wybór optymalnego sposobu nawiązywania sesji między serwisem a Użytkownikiem.
  4. Możliwości użycia narzędzi w sesji wsparcia zdalnego bez wpływu  na pracę Użytkownika końcowego.
  5. Automatyzacja zadań wykonywanych przez serwis: wbudowane skrypty i akcje.
  6. Podniesienie poziomu bezpieczeństwa za pomocą wbudowanego magazynu haseł, podnoszenie uprawnień w trakcie sesji.
  7. Współpraca między serwisantami w obrębie jednej sesji z Użytkownikiem końcowym.
  8. Centralne zarządzanie, rejestracja sesji i audyt-log z sesji wsparcia zdalnego.

Zapraszamy do zobaczenia nagrania!

Zobacz nagranie

 

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu BeyondTrust Remote Support

remote support

Zapraszamy do zapisania się na wydarzenie!

Prowadzący
Tomasz Smug
Inżynier systemowy