OK, do rzeczy. Żeby był ten “match”, musicie się zarejestrować na warsztaty, a tam spotkacie się prawie w realu (choć jak wiadomo „prawie” robi różnicę) z rozwiązaniem BeyondTrust Remote Support.
Kilka słów jak będzie wyglądało nasze spotkanie. Warsztaty odbędą się na platformie WebEx – nasz zamysł to mnóstwo praktyki, mało tzw. “sprzedażowej ściemy”. Żeby nam się dobrze współpracowało i żeby wydarzenie jak najlepiej odwzorowywało warunki warsztatów stacjonarnych. Rekomendujemy (żeby nie powiedzieć wymagamy) włączenie kamerek. Podczas spotkania kładziemy nacisk na praktykę, dlatego każdy otrzyma dostęp do rozwiązania BeyondTrust Remote Support i pod okiem naszego inżyniera będzie mógł je „przeklikać”.
Zapoznajcie się z poniższą agendą naszego spotkania i rejestrujcie się, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona.
Zapraszamy do zapisania się na wydarzenie!
Agenda
09:00
Wstęp - kim jesteśmy i co robimy?
Skoro zechcieliście przyjść na nasze warsztaty to najpierw musimy się poznać 🙂 W ciągu piętnastu minut trochę opowiemy o nas.
09:15
Omówienie architektury systemu (brak połączeń VPN, bezpieczeństwo systemu)
09:45
Testowanie różnych sposobów nawiązywania sesji wsparcia zdalnego [Laboratorium]
- Generowanie linku sesji
- Portal wsparcia zdalnego
- Klient zainstalowany na maszynie Użytkownika (Support Button)
10:00
Testowanie funkcji konsoli serwisanta [Laboratorium]
- Akceptacja przychodzących sesji lub przeniesienie sesji do innego serwisanta
- Podnoszenie uprawnień w sesji z Użytkownikiem końcowym z wykorzystaniem wbudowanego magazynu haseł.
- Testy narzędzi działających w tle sesji Użytkownika
- Wiersz poleceń
- Edytor rejestru
- Kopiowanie i usuwanie plików
- Zbieranie informacji systemowych, zatrzymanie i ponowne uruchamianie usług
- Redukcja jakości obrazu w trakcie sesji (przypadek pracy z Użytkownikiem na łączu mobilnym)
- Testowanie automatyzacji zadań wykonywanych przez serwisantów (wbudowane skrypty i akcje)
10:30
Przerwa kawowa
Czas na 30 minutową przerwę – przygotujcie sobie to na co macie ochotę i o 11:00 widzimy się ponownie.
11:00
Nawiązanie sesji autonomicznych (bez udziału użytkownika) [Laboratorium]
- Omówienie architektury i koncepcji wykorzystania agentów i serwerów proxy do nawiązywania połączeń
- Nawiązywanie sesji do maszyn Windows z wykorzystaniem zainstalowanego agenta i wstrzykiwanie poświadczeń z magazynu haseł do zdalnej maszyny
- Nawiązywanie sesji do maszyn Windows i Linux z wykorzystaniem natywnych protokołów RDP i SSH (bez potrzeby instalowania agenta z wstrzykiwaniem poświadczeń przy logowaniu się do zdalnej maszyny)
11:30
Zapraszanie do sesji i interakcja z zewnętrznymi serwisantami (np. kontraktorem) [Laboratorium]
- Testowanie konsoli WEB dla zewnętrznego serwisanta (brak konieczności instalacji klienta na maszynie zewnętrznego serwisanta)
11:45
Weryfikacja raportów i nagrań sesji z perspektywy działu bezpieczeństwa [Laboratorium]
- Prezentacja możliwości nadawania uprawnień do funkcji systemu Remote Support
- Wygenerowanie raportów z użycia haseł
- Wygenerowanie raportu z sesji, przejrzenie logów np. transfer plików, nagrań z sesji ssh i współdzielenia pulpitu.
12:00
Dyskusja, pytania odpowiedzi
Czy już zakochaliście się w narzędziu Remote Support? 😉 Jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości zapraszamy do zadawania pytań.
Prowadzący
Tomasz Smug
PAM System Engineer