Warsztaty Online – BeyondTrust Remote Support

07/05/2020
9:00 / 4 h
ONLINE
OK, do rzeczy. Żeby był ten “match”, musicie się zarejestrować na warsztaty, a tam spotkacie się prawie w realu (choć jak wiadomo „prawie” robi różnicę) z rozwiązaniem BeyondTrust Remote Support.
Kilka słów jak będzie wyglądało nasze spotkanie. Warsztaty odbędą się na platformie WebEx – nasz zamysł to mnóstwo praktyki, mało tzw. “sprzedażowej ściemy”. Żeby nam się dobrze współpracowało i żeby wydarzenie jak najlepiej odwzorowywało warunki warsztatów stacjonarnych. Rekomendujemy (żeby nie powiedzieć wymagamy) włączenie kamerek. Podczas spotkania kładziemy nacisk na praktykę, dlatego każdy otrzyma dostęp do rozwiązania BeyondTrust Remote Support i pod okiem naszego inżyniera będzie mógł je „przeklikać”.
Zapoznajcie się z poniższą agendą naszego spotkania i rejestrujcie się, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona.

Zapraszamy do zapisania się na wydarzenie!

Agenda

09:00
Wstęp - kim jesteśmy i co robimy?

Skoro zechcieliście przyjść na nasze warsztaty to najpierw musimy się poznać 🙂 W ciągu piętnastu minut trochę opowiemy o nas.

09:15
Omówienie architektury systemu (brak połączeń VPN, bezpieczeństwo systemu)
09:45
Testowanie różnych sposobów nawiązywania sesji wsparcia zdalnego [Laboratorium]
  • Generowanie linku sesji
  • Portal wsparcia zdalnego
  • Klient zainstalowany na maszynie Użytkownika (Support Button)
10:00
Testowanie funkcji konsoli serwisanta [Laboratorium]
  • Akceptacja przychodzących sesji lub przeniesienie sesji do innego serwisanta
  • Podnoszenie uprawnień w sesji z Użytkownikiem końcowym z wykorzystaniem wbudowanego magazynu haseł.
  • Testy narzędzi działających w tle sesji Użytkownika
    • Wiersz poleceń
    • Edytor rejestru
    • Kopiowanie i usuwanie plików
    • Zbieranie informacji systemowych, zatrzymanie i ponowne uruchamianie usług
  • Redukcja jakości obrazu w trakcie sesji (przypadek pracy z Użytkownikiem na łączu mobilnym)
  • Testowanie automatyzacji zadań wykonywanych przez serwisantów (wbudowane skrypty i akcje)
10:30
Przerwa kawowa

Czas na 30 minutową przerwę – przygotujcie sobie to na co macie ochotę i o 11:00 widzimy się ponownie.

11:00
Nawiązanie sesji autonomicznych (bez udziału użytkownika) [Laboratorium]
  • Omówienie architektury i koncepcji wykorzystania agentów i serwerów proxy do nawiązywania połączeń
  • Nawiązywanie sesji do maszyn Windows z wykorzystaniem zainstalowanego agenta i wstrzykiwanie poświadczeń z magazynu haseł do zdalnej maszyny
  • Nawiązywanie sesji do maszyn Windows i Linux z wykorzystaniem natywnych protokołów RDP i SSH (bez potrzeby instalowania agenta z wstrzykiwaniem poświadczeń przy logowaniu się do zdalnej maszyny)
11:30
Zapraszanie do sesji i interakcja z zewnętrznymi serwisantami (np. kontraktorem) [Laboratorium]
  • Testowanie konsoli WEB dla zewnętrznego serwisanta (brak konieczności instalacji klienta na maszynie zewnętrznego serwisanta)
11:45
Weryfikacja raportów i nagrań sesji z perspektywy działu bezpieczeństwa [Laboratorium]
  • Prezentacja możliwości nadawania uprawnień do funkcji systemu Remote Support
  • Wygenerowanie raportów z użycia haseł
  • Wygenerowanie raportu z sesji, przejrzenie logów np. transfer plików, nagrań z sesji ssh i współdzielenia pulpitu.
12:00
Dyskusja, pytania odpowiedzi

Czy już zakochaliście się w narzędziu Remote Support? 😉 Jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości zapraszamy do zadawania pytań.

Prowadzący
Tomasz Smug
PAM System Engineer