Zwiększenie wydajności i pełna rozliczalność pracy zespołów Help Desk

20.10.2021 Online ZOBACZ WIĘCEJ

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w webinarze online, podczas którego opowiemy jak sprawnie i efektywnie realizować sesje wsparcia zdalnego i zarządzać nimi w rozbudowanych działach Help Desk.
Jedno bezpieczne narzędzie, którego celem jest wspierać osoby pracujące zdalnie niezależnie na jakim urządzeniu pracują (Windows, MacOS, Android).

AGENDA:

  1. Zarządzanie aktywnymi sesjami wsparcia zdalnego w zespołach Help Desk.
  2. Rozliczalność oraz audyt-log wykonanych sesji zdalnych poprzez ich centralną rejestrację.
  3. Zwiększenie wydajności pracy serwisantów w trakcie sesji zdalnych:
    a. Automatyzacja zadań wykonywanych przez serwis (wbudowane skrypty i akcje);
    b. Zespołowa praca serwisantów (dołączanie do sesji, przekazywanie sesji);
    c. Łatwa i efektywna integracja z systemami ticketowymi;
    d. Możliwości użycia narzędzi w sesji wsparcia zdalnego bez wpływu na pracę użytkownika końcowego.
  4. Podniesienie poziomu bezpieczeństwa za pomocą wbudowanego magazynu haseł i granularnych uprawnień.
  5. Architektura pozwalająca podłączyć się do dowolnego urządzenia w dowolnym miejscu zorientowana na szybkość wdrożenia i bezpieczeństwo bez potrzeby tworzenia tuneli VPN.

Zapraszamy do rejestracji!

W razie pytań, skontaktuj się z nami.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu BeyondTrust Remote Support

Remote Support