Bezpieczne połączenia zdalne (PAM) bez tuneli VPN

W dzisiejszym świecie, gdzie outsourcing IT i zarządzanie aplikacjami oraz systemami serwerowymi przez firmy zewnętrzne jest normą, bezpieczeństwo połączeń zdalnych stało się kluczowym wyzwaniem…

BeyondTrust
BeyondTrust zwiększa bezpieczeństwo kont uprzywilejowanych za pomocą sprzętowego MFA

BeyondTrust jest światowym liderem w zarządzaniu dostępem uprzywilejowanym (PAM), oferującym szeroki zakres rozwiązań do zarządzania tożsamością i dostępem, które wspierają klientów we wszystkich branżach…

BeyondTrust Yubico
Kolejny raz BeyondTrust został liderem w raporcie Gartner

BeyondTrust, lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń tożsamości i dostępu, znalazł się w kwadrancie liderów w raporcie Gartner Magic Quadrant 2022 dotyczącym zarządzania dostępem uprzywilejowanym…

BeyondTrust
Bezpieczeństwo dostępu zdalnego do zasobów krytycznych z PAM i EPM

Systemy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa dostępu zdalnego do zasobów krytycznych są obecnie jednym z kluczowych komponentów architektury IT…

BeyondTrust
BeyondTrust PRA bezpieczny i funkcjonalny system dostępu zdalnego

Outsourcing IT w zakresie zarządzania aplikacjami i systemami serwerowymi jest dziś bardzo powszechny…

BeyondTrust
Bezpieczeństwo dostępu zdalnego do środowisk OT – część II

Spójrzmy zatem na uprawnienia konta, którym kontraktor loguje się do systemu docelowego…

BeyondTrust
BeyondTrust ponownie w gronie liderów

W opublikowanym kilka dni temu raporcie The Forrester Wave, Privilege Identity Management (PIM), BeyondTrust został zaklasyfikowany jako lider obszaru.

BeyondTrust
Wsparcie zdalne użytkowników odporne na nieproszonych gości

Zagadnienie bezpieczeństwa systemów IT jest problematyką złożoną i wymagającą dobrego planowania oraz profesjonalnej wiedzy z wielu różnych dziedzin…

BeyondTrust
BeyondTrust vs Webowe narzędzia do wideokonferencji

Działy helpdesk stają w obliczu pracy w coraz bardziej złożonym środowisku, które wymaga systemu wsparcia zdalnego z dużymi możliwościami skalowania oraz dostosowania do nowych potrzeb przy jednoczesnym spełnieniu rygorystycznych wymagań bezpieczeństwa…

BeyondTrust
Wsparcie zdalne przy pełnym rozproszeniu…

Funkcjonalnie, obydwa rozwiązania spełnią pokładane w nich oczekiwania. Operator Service Desk będzie mógł wykonać swoją pracę, a pracownik zostanie obsłużony i jego problem zostanie rozwiązany…

BeyondTrust
A co z komputerami stacjonarnymi?

Żeby umożliwić pracę zdalną zastosowanie mają dwa mechanizmy. Pierwszy zakłada wydanie pracownikom w trybie awaryjnym laptopów…

BeyondTrust
Doraźne rozwiązania wsparcia zdalnego – a co dalej?

Bardzo szybko wytworzyła się w związku z tym potrzeba – jak najszybciej zapewnić narzędzia, które pozwolą użytkownikom pracować (i współpracować z innymi), a także te, które zapewnią pomoc tym pracownikom…

BeyondTrust