Zwiększenie wydajności i pełna rozliczalność pracy zespołów Help Desk
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w webinarze online, podczas którego opowiemy jak sprawnie i efektywnie realizować sesje wsparcia zdalnego i zarządzać nimi w rozbudowanych działach Help Desk.
Jedno bezpieczne narzędzie, którego celem jest wspierać osoby pracujące zdalnie niezależnie na jakim urządzeniu pracują (Windows, MacOS, Android).
AGENDA:
- Zarządzanie aktywnymi sesjami wsparcia zdalnego w zespołach Help Desk.
- Rozliczalność oraz audyt-log wykonanych sesji zdalnych poprzez ich centralną rejestrację.
- Zwiększenie wydajności pracy serwisantów w trakcie sesji zdalnych:
a. Automatyzacja zadań wykonywanych przez serwis (wbudowane skrypty i akcje);
b. Zespołowa praca serwisantów (dołączanie do sesji, przekazywanie sesji);
c. Łatwa i efektywna integracja z systemami ticketowymi;
d. Możliwości użycia narzędzi w sesji wsparcia zdalnego bez wpływu na pracę użytkownika końcowego. - Podniesienie poziomu bezpieczeństwa za pomocą wbudowanego magazynu haseł i granularnych uprawnień.
- Architektura pozwalająca podłączyć się do dowolnego urządzenia w dowolnym miejscu zorientowana na szybkość wdrożenia i bezpieczeństwo bez potrzeby tworzenia tuneli VPN.
Zapraszamy do rejestracji!
W razie pytań, skontaktuj się z nami.