Zscaler Digital Experience

Zscaler Digital Experience

Zwiększ efektywność i bezpieczeństwo swojej organizacji dzięki platformie dostępowej ZDX, zapewniającej lepsze zarządzanie i raportowanie

Zscaler Digital Experience

Zscaler Digital Experience jest częścią kompleksowej platformy Zscaler Zero Trust Exchange™, która umożliwia szybkie i bezpieczne połączenia oraz umożliwia pracownikom pracę z dowolnego miejsca przy użyciu Internetu jako sieci firmowej. Opierając się na dostępie z najmniejszymi uprawnieniami, zapewnia kompleksowe zabezpieczenia przy użyciu kontekstowego wymuszania tożsamości i zasad.
Zadbaj o doskonałe środowisko użytkownika we wszystkich lokalizacjach, urządzeniach i aplikacjach

Uzyskaj wgląd w urządzenia, sieci i aplikacje — nawet te, na które nie masz wpływu

Wykrywaj problemy, zanim użytkownicy zaczną się skarżyć, i szybko identyfikuj główne przyczyny za pomocą sztucznej inteligencji

Uprość stos monitorowania dzięki pojedynczemu, kompleksowemu widokowi

Wykorzystując największą chmurę bezpieczeństwa na świecie, Zscaler przewiduje, zabezpiecza i upraszcza prowadzenie działalności dla najbardziej uznanych firm na świecie. Firma przyspiesza transformację cyfrową, aby jej klienci mogli być bardziej elastyczni, wydajni i bezpieczni. Jej natywna dla chmury platforma Zero Trust Exchange chroni tysiące klientów przed cyberatakami i utratą danych, bezpiecznie łącząc użytkowników, urządzenia i aplikacje w dowolnym miejscu.

Odwiedź też stronę partnera: www.zscaler.com

Dowiedz się więcej o Zscaler

Wypełnij formularz i dowiedz się więcej o rozwiązaniu

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Twojej organizacji.
Zabezpiecz się przed nieautoryzowanym dostępem i zapewnij bezpieczeństwo swojej organizacji.

Korzyści z Zscaler Digital Experience

Bądź pierwszą osobą, która dowie się, gdy doświadczenie użytkownika ulegnie pogorszeniu

Poznaj cyfrowe środowisko aplikacji i usług z perspektywy użytkowników, niezależnie od tego, gdzie się znajdują, z jakich urządzeń korzystają i na jakich sieciach polegają.

Nie zostawiaj użytkownika w tyle
Uzyskaj globalne i filtrowane widoki użytkowników i ich wyników zadowolenia.

Otrzymuj precyzyjne alerty w odpowiednim czasie
Otrzymuj alerty za pośrednictwem poczty e-mail, komunikatorów internetowych i narzędzi takich jak ServiceNow w przypadku wykrycia anomalii.

Zobacz szczegółowe informacje o doświadczeniach każdego użytkownika
Przejrzyj wynik każdego użytkownika wraz z przyczynami złych doświadczeń związanych ze sztuczną inteligencją.

Szybkie rozwiązywanie problemów z wydajnością

Natychmiast ujawniaj główne przyczyny za pomocą sztucznej inteligencji, aby umożliwić użytkownikom szybszy powrót do pracy. Uprość szczegółowe badania, prosząc Copilot o szczegółowe informacje lub dodatkowe informacje.

Pozwól, aby sztuczna inteligencja pomogła Ci w analizie przyczyn źródłowych
Szybko wyizoluj główne przyczyny w urządzeniach, sieci Wi-Fi, usługach bezpieczeństwa, sieciach lub aplikacjach.

Podnieś poziom całego zespołu
Badaj incydenty i przeprowadzaj szczegółowe analizy, po prostu zadając pytania w języku naturalnym.

Usprawnij przepływy pracy związane z rozwiązywaniem problemów
Zintegruj się z ServiceNow lub za pośrednictwem naszego interfejsu API, aby inicjować zgłoszenia i pomagać w klasyfikacji, analizie i rozwiązywaniu problemów.

Zapewnianie wydajności aplikacji

Monitoruj aplikacje z urządzeń użytkowników końcowych i lokalizacji globalnych, aby zapewnić użytkownikom i klientom nieprzerwaną obsługę.

Monitoruj wszystkie aplikacje
Obserwuj zabezpieczone aplikacje działające w centrum danych lub chmurze oraz SaaS, takie jak Microsoft 365. Omówienie czasów pobierania stron i DNS.

Zadbaj o doskonałe spotkania wirtualne
Monitoruj doświadczenia użytkowników podczas każdego spotkania Microsoft Teams, Zoom i Webex, aby zidentyfikować główne przyczyny niskiej jakości połączeń.

Zapewnianie umów SLA dotyczących aplikacji
Monitoruj krytyczne usługi i witryny internetowe skierowane do klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z globalnie rozproszonych lokalizacji hostowanych przez rozwiązanie Zscaler.

Uzyskaj kompleksowe informacje o sieci

Wykorzystaj potrzebną widoczność sieci — nawet w tych, nad którymi nie masz kontroli — aby wspierać użytkowników pracujących w biurach i domach.

Wczesne wykrywanie rozwijających się incydentów
Reaguj na problemy związane z usługodawcą internetowym, DNS, Wi-Fi, aplikacjami i innymi aplikacjami w sieci i poza nią, zanim użytkownicy złożą skargę.

Uzyskiwanie szczegółowych informacji o sieci według przeskoków
Śledź utratę pakietów i opóźnienia dla każdego przeskoku oraz zdalnie inicjuj przechwytywanie pakietów w celu dokładniejszego rozwiązywania problemów z siecią.

Zrozumienie wpływu dostawców usług internetowych
Zobacz, jak problemy z dostawcami usług internetowych, takie jak przerwy w dostawie prądu, przerwy w dostawie prądu i zwiększone opóźnienia, wpływają na wygodę użytkownika. Odwiedź stronę ISP Insights.

Uzyskiwanie szczegółowych informacji o urządzeniach

Zapoznaj się z zakresem urządzeń i oprogramowania w organizacji. Uzyskaj szczegółowe informacje o każdym urządzeniu, bez względu na to, gdzie się znajduje.

Miej każde urządzenie w zasięgu ręki
Natychmiastowy dostęp do wskaźników kondycji urządzenia, takich jak procesor, pamięć, we/wy dysku i Wi-Fi, aktywne procesy i inne, w celu rozwiązywania problemów.

Przeglądanie zasobów reklamowych
Zapoznaj się z zakresem urządzeń według producenta i modeli oraz oprogramowania według wersji i wdrożenia.

Uzyskiwanie szczegółowych informacji o urządzeniach firmy Microsoft
Przeglądaj statystyki awarii i czasy uruchamiania wraz z czynnikami wpływającymi na nie na urządzeniach firmy Microsoft.

Zmaksymalizuj sprawność cyfrową dzięki globalnym informacjom

Przegląd wpływu inicjatyw związanych z doświadczeniami cyfrowymi na produktywność pracowników. Dostrzegaj trendy i szukaj możliwości optymalizacji.

Przeglądanie trendów wydajności
Korzystaj z wbudowanych raportów lub twórz własne. Łącz, koreluj i wizualizuj szczegółowe informacje uzyskane z różnych dostępnych zestawów danych.

Uzyskiwanie statystyk na potrzeby regularnych przeglądów
Generuj slajdy przygotowane specjalnie na potrzeby międzyfunkcyjnych spotkań zespołu. Wyznaczaj cele i podejmuj działania w celu dalszej optymalizacji doświadczeń cyfrowych.

Wprowadzenie do rozwiązania Zscaler Digital Experience

01
Wdróż łącznik klienta rozwiązania Zscaler, jeśli jeszcze tego nie zrobiono

02
Włącz ZDX dla wszystkich lub wybranych grup użytkowników

03
Wybieranie aplikacji prywatnych i opartych na chmurze do monitorowania i konfigurowania sond

04
Przeglądanie szczegółowych informacji o środowisku użytkownika

Skontaktuj się z nami, wypełnij powyższy formularz!

Chciałbyś dowiedzieć się, jak podnieść poziom bezpieczeństwa w Twojej firmie?

Zachęcamy do kontaktu z nami – jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości oraz udzielić fachowego doradztwa w doborze odpowiednich rozwiązań dla Twojej organizacji!