EMS Partner uzyskuje status VMware Master Services Competency w zakresie Digital Workspace!

VMware
by Michał Kozownicki
MSC baner

Mamy wielką przyjemność ogłosić, że pomyślnie uzyskaliśmy status VMware Master Services Competency Digital Workspace. A tym samym trafiliśmy do elitarnego grona partnerów VMware. Ta kompetencja pokazuje, że EMS Partner jest zaangażowany we wsparcie organizacji w ich transformacji cyfrowej, poprzez wykorzystanie najnowszych technologii i świadczenie najwyższych usług w zakresie cyfrowego środowiska pracy.

Kompetencje VMware Master Services mają na celu zademonstrowanie światu wyselekcjonowanych partnerów, zorientowanych na klienta i biegłych technologicznie. Dodatkowo są potwierdzeniem doświadczenia w danym obszarze biznesowym.

Status VMware Master Services Competency w zakresie Digital Workspace

Kompetencja ta charakteryzuje się specjalistyczną wiedzą w zakresie środowisk i usług VMware Workspace ONE i VMware Horizon. Osiągnięcie tego statusu przez nas, potwierdza dogłębne umiejętności techniczne i zdolność do tworzenia, projektowania i dostarczania profesjonalnych usług związanych z wirtualizacją stacji roboczych i aplikacji, zarządzaniem wszystkimi rodzajami urządzeniami mobilnymi, aplikacjami oraz dostępem do nich.

Wymagania jakie musieliśmy spełnić

VMware MSC wymaga uzyskania wielu certyfikatów technicznych, referencji przedstawiających świadczenie usług na wysokim poziomie oraz fachowej wiedzy potwierdzonej przez klientów. Ostatnie miesiące były dla nas bardzo pracowite i ostatecznie możemy cieszyć się nowymi kompetencjami. ?

Jak powiedział Damian Sieradzon, Director of EUC Products & Services w EMS Partner: „Zdobycie kompetencji VMware Master Services wymagało niezwykle dużo pracy każdego z członków Zespołu EMS Partner, zarówno od strony technicznej jak i handlowej. Doświadczenie, jakie wypracowujemy od wielu lat, będąc partnerem Vmware, zaowocowało zdobyciem wiedzy technicznej, tak bardzo potrzebnej do zdania niezwykle trudnych egzaminów i uzyskania wymaganych certyfikatów przez Zespół Inżynierów. Dodatkowe wsparcie Zespołu Handlowego pozwoliło na osiągnięcie najwyższego statusu obsługi klienta potwierdzonego referencjami. Wszystko to pokazuje jak nasz utalentowany i doświadczony Zespół potrafi dostarczyć najwyższą jakość usług i technologii.”

Co to oznacza dla Państwa:

– gwarancję najwyższej jakości usług doradczych,

– gwarancję najwyższej jakości usług wdrożeniowych,

– gwarancję producenta, że jesteśmy właściwym zespołem na właściwym miejscu,

– doświadczenie i rekomendacje potwierdzone liczbą wdrożonych licencji i projektów,

– specjalizację zespołu wdrożeniowego w obszarze Digital Workspace.

Zapraszamy do zapoznania się z usługami jakie oferujemy pod adresem: https://emspartner.pl/uslugi/ oraz do kontaktu.

O autorze

Michał Kozownicki

Od przeszło 15 lat związany ze sprzedażą w obszarze IT. Zebrane doświadczenie wykorzystuje skupiając swoje działania na zagadnieniach z obszaru bezpieczeństwa informatycznego, a dokładniej na zarządzaniu dostępem uprzywilejowanym, kontroli uprawnień i ocenie bezpieczeństwa infrastruktury. Odpowiedzialny za wsparcie działu sprzedaży, nadawanie kierunku rozwoju powierzonych produktów, koordynowanie procesów wdrożeniowych i kontrolę pracy inżynierów wsparcia. Nadzoruje budowę centrum kompetencji i kanału dystrybucyjnego dla rozwiązań BeyondTrust w Europie Środkowo-Wschodniej, a także opracowuje strategię sprzedaży usług inżynieryjnych w pozostałej części kontynentu. Magister inżynier informatyki, posiadacz certyfikatów ITIL 4 Foundation, PRINCE2 Foundation oraz AgilePM Foundation.