BeyondTrust Remote Support
Popraw wydajność i bezpieczeństwo z zaawansowanym wsparciem zdalnym użytkowników i PAM
O BeyondTrust Remote Support
BeyondTrust Remote Support to system wsparcia zdalnego, który umożliwia wdrożenie mechanizmów bezpieczeństwa w procesach świadczenia zdalnej pomocy użytkownikom. Pozwala na nagrywanie sesji wsparcia zdalnego, oddzielenia operatorów HelpDesk od haseł kont serwisowych, współpracę serwisantów w obrębie jednej sesji, a także świadczenie użytkownikom wsparcia zdalnego bez nawiązywania połączeń VPN (również, gdy znajdują się poza organizacją).
Dla Twojej organizacji
Poprawa bezpieczeństwa i kontroli nad procesami wsparcia zdalnego
Odseparowanie serwisantów od znajomości haseł kont serwisowych/uprzywilejowanych
Regulacja uprawnień serwisantów
Możliwość przeprowadzenia audytu i kontroli wykonywanych przez serwisantów sesji zdalnych
Centralne nagrywanie i zapis logów sesji wsparcia zdalnego
Usprawnienie pracy zespołów HelpDesk poprze zastąpienie wielu narzędzi jednym, zapewniającym dostęp do systemów Window, Mac, Android, iOS, vPRO, RDP, SSH, VNC
Zwiększenie skuteczności rozwiązywania zgłoszeń poprzez możliwość współpracy wielu serwisantów w obrębie jednej sesji
Przyspieszenie wykonywanych operacji poprzez użycie szeregu zaawansowanych funkcji w trakcie sesji (narzędzia działające w tle sesji np. CMD, zdalne kopiowanie plików, rozbudowana współpraca w zespołach serwisowych, wbudowane skrypty, wstrzykiwanie poświadczeń przy elewacji uprawnień)
Usprawnienie procesu wsparcia użytkowników poprzez integrację z systemami ITSM
Produkty BeyondTrust
Wypełnij formularz i dowiedz się więcej o rozwiązaniu
Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Twojej organizacji.
Zabezpiecz się przed nieautoryzowanym dostępem i zapewnij bezpieczeństwo swojej organizacji.
Najważniejsze funkcje systemu
-
Wsparcie wielu platform
System wspiera urządzenia z systemami Windows, Mac OSX, Linux, iOS i Android. Obsługuje także starszeurządzenia wykorzystując protokoły RDP, Telnet, SSH i VNC.
-
Aktywna współpraca
Dzięki aktywnej współpracy pomiędzy użytkownikiem i członkiem zespołu wsparcia, rozwiązywanie problemów
jest znacznie szybsze. Możliwość zdefiniowania ścieżki eskalacji dla odpowiednich zasobów pozwala angażować
odpowiednie osoby do odpowiednich działań, zwiększając jednocześnie zadowolenie użytkownika. -
Granularne uprawnienia i role
Precyzyjne zarządzanie zespołami, użytkownikami, rolami i ustawieniami sesji, pozwala zastosować zasadę
najmniejszego uprzywilejowania na poziomie nadawanego dostępu. -
Nagrywanie sesji
Analiza skuteczności zespołu wsparcia i rejestracja aktywności w trakcie sesji, pozwala prześledzić ścieżkę audytu na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa, utrzymania zgodności i przeprowadzenia szkoleń.
-
Wsparcie z przeglądarki
Konsola Web oparta o technologię HTML5 pozwala na bezpieczne, zdalne wsparcie z dowolnej przeglądarki,
bez konieczności pobierania dodatkowych narzędzi. Pracownicy ServiceDesk mogą natychmiast rozpocząć
rozwiązywanie problemów z dowolnej lokalizacji. -
Ochrona haseł kont serwisowych
Dzięki wbudowanemu magazynowi haseł, operatorzy systemu nie muszą znać poświadczeń kont serwisowych,
by wykonywać swoją pracę. -
Wsparcie zdalne bez VPN
Dzięki przygotowaniu systemu do pracy w DMZ, zespół wsparcia może świadczyć pomoc użytkownikom nawet,
gdy nie są połączeni tunelem VPN z siecią firmową.
Jak działa BeyondTrust Remote Support
ZAAWANSOWANE NARZĘDZIE
Daj pracownikom Service Desk zaawansowane rozwiązanie do zdalnego wsparcia, by umożliwić im szybkie i bezpieczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
OCHRONA SERVICE DESK
Chroń i rozliczaj swój zespół Service Desk dzięki wbudowanym funkcjom rejestracji sesji supportowych i danych skorelowanych. Upewnij się, że pracownicy Service Desk pracują wydajnie i bezpiecznie.
NIE TYLKO DOSTĘP ZDALNY
Rozszerz formę świadczonego wsparcia poprzez obsługę czatu, zdalnego udostępniania kamery, inteligentnej współpracy i innych funkcji wspomagających.
Skontaktuj się z nami, wypełnij powyższy formularz!
Chciałbyś dowiedzieć się, jak podnieść poziom bezpieczeństwa w Twojej firmie?
Zachęcamy do kontaktu z nami – jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości oraz udzielić fachowego doradztwa w doborze odpowiednich rozwiązań dla Twojej organizacji!