BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support

Popraw wydajność i bezpieczeństwo z zaawansowanym wsparciem zdalnym użytkowników i PAM

O BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support to system wsparcia zdalnego, który umożliwia wdrożenie mechanizmów bezpieczeństwa w procesach świadczenia zdalnej pomocy użytkownikom. Pozwala na nagrywanie sesji wsparcia zdalnego, oddzielenia operatorów HelpDesk od haseł kont serwisowych, współpracę serwisantów w obrębie jednej sesji, a także świadczenie użytkownikom wsparcia zdalnego bez nawiązywania połączeń VPN (również, gdy znajdują się poza organizacją).

Dla Twojej organizacji

Poprawa bezpieczeństwa i kontroli nad procesami wsparcia zdalnego

Odseparowanie serwisantów od znajomości haseł kont serwisowych/uprzywilejowanych

Regulacja uprawnień serwisantów

Możliwość przeprowadzenia audytu i kontroli wykonywanych przez serwisantów sesji zdalnych

Centralne nagrywanie i zapis logów sesji wsparcia zdalnego

Usprawnienie pracy zespołów HelpDesk poprze zastąpienie wielu narzędzi jednym, zapewniającym dostęp do systemów Window, Mac, Android, iOS, vPRO, RDP, SSH, VNC

Zwiększenie skuteczności rozwiązywania zgłoszeń poprzez możliwość współpracy wielu serwisantów w obrębie jednej sesji

Przyspieszenie wykonywanych operacji poprzez użycie szeregu zaawansowanych funkcji w trakcie sesji (narzędzia działające w tle sesji np. CMD, zdalne kopiowanie plików, rozbudowana współpraca w zespołach serwisowych, wbudowane skrypty, wstrzykiwanie poświadczeń przy elewacji uprawnień)

Usprawnienie procesu wsparcia użytkowników poprzez integrację z systemami ITSM

BeyondTrust to światowy lider w zakresie zarządzania dostępem uprzywilejowanym. Oferując kompleksową platformę bezpieczeństwa, integrującą szereg modułów i wspomagającą zapobieganie naruszeniom, wspiera organizacje w zakresie ochrony przywilejów dla endpointów, serwerów, środowisk chmurowych i DevOps, a także dla urządzeń sieciowych. BeyondTrust dostarczył swoje rozwiązania do ponad 20 000 klientów na całym świecie.

Dowiedz się więcej o BeyondTrust

Wypełnij formularz i dowiedz się więcej o rozwiązaniu

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Twojej organizacji.
Zabezpiecz się przed nieautoryzowanym dostępem i zapewnij bezpieczeństwo swojej organizacji.

Najważniejsze funkcje systemu

  • Wsparcie wielu platform

    System wspiera urządzenia z systemami Windows, Mac OSX, Linux, iOS i Android. Obsługuje także starszeurządzenia wykorzystując protokoły RDP, Telnet, SSH i VNC.

  • Aktywna współpraca

    Dzięki aktywnej współpracy pomiędzy użytkownikiem i członkiem zespołu wsparcia, rozwiązywanie problemów
    jest znacznie szybsze. Możliwość zdefiniowania ścieżki eskalacji dla odpowiednich zasobów pozwala angażować
    odpowiednie osoby do odpowiednich działań, zwiększając jednocześnie zadowolenie użytkownika.

  • Granularne uprawnienia i role

    Precyzyjne zarządzanie zespołami, użytkownikami, rolami i ustawieniami sesji, pozwala zastosować zasadę
    najmniejszego uprzywilejowania na poziomie nadawanego dostępu.

  • Nagrywanie sesji

    Analiza skuteczności zespołu wsparcia i rejestracja aktywności w trakcie sesji, pozwala prześledzić ścieżkę audytu na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa, utrzymania zgodności i przeprowadzenia szkoleń.

  • Wsparcie z przeglądarki

    Konsola Web oparta o technologię HTML5 pozwala na bezpieczne, zdalne wsparcie z dowolnej przeglądarki,
    bez konieczności pobierania dodatkowych narzędzi. Pracownicy ServiceDesk mogą natychmiast rozpocząć
    rozwiązywanie problemów z dowolnej lokalizacji.

  • Ochrona haseł kont serwisowych

    Dzięki wbudowanemu magazynowi haseł, operatorzy systemu nie muszą znać poświadczeń kont serwisowych,
    by wykonywać swoją pracę.

  • Wsparcie zdalne bez VPN

    Dzięki przygotowaniu systemu do pracy w DMZ, zespół wsparcia może świadczyć pomoc użytkownikom nawet,
    gdy nie są połączeni tunelem VPN z siecią firmową.

Jak działa BeyondTrust Remote Support

ZAAWANSOWANE NARZĘDZIE

Daj pracownikom Service Desk zaawansowane rozwiązanie do zdalnego wsparcia, by umożliwić im szybkie i bezpieczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.

OCHRONA SERVICE DESK

Chroń i rozliczaj swój zespół Service Desk dzięki wbudowanym funkcjom rejestracji sesji supportowych i danych skorelowanych. Upewnij się, że pracownicy Service Desk pracują wydajnie i bezpiecznie.

NIE TYLKO DOSTĘP ZDALNY

Rozszerz formę świadczonego wsparcia poprzez obsługę czatu, zdalnego udostępniania kamery, inteligentnej współpracy i innych funkcji wspomagających.

Skontaktuj się z nami, wypełnij powyższy formularz!

Chciałbyś dowiedzieć się, jak podnieść poziom bezpieczeństwa w Twojej firmie?

Zachęcamy do kontaktu z nami – jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości oraz udzielić fachowego doradztwa w doborze odpowiednich rozwiązań dla Twojej organizacji!