Wsparcie powdrożeniowe EMS Partner
Mając na uwadze jak istotne jest utrzymanie systemów informatycznych i zapewnienie ich ciągłego działania, oferujemy także naszym klientom usługi wsparcia, jako rozszerzenie usługi wsparcia producenta rozwiązania. Skorzystanie z tej oferty niesie za sobą szereg zalet. Przede wszystkim znika bariera językowa, jako że usługa świadczona jest w języku polskim. Ponadto, w działaniach serwisowych uczestniczą także inżynierowie prowadzący wdrożenia, zatem znany jest im także kontekst infrastruktury, w której wystąpiła awaria. Co również istotne, jako dystrybutor z wartością dodaną i reseller z wartością dodaną, możemy znacznie sprawniej eskalować zgłaszane incydenty i problemy bezpośrednio u producenta rozwiązania. Taka ścieżka, pomimo dodania ogniwa, okazuje się być znacznie bardziej skuteczna, ponieważ przetarte kanały komunikacyjne umożliwiają nam wpływanie na czas rozwiązania zgłoszenia.
Dostarczenie usługi wsparcia odbywa się na podstawie umowy serwisowej, która precyzuje zakres obowiązków EMS Partner, a w szczególności określa czasy reakcji zespołu technicznego na zgłoszenie, a także czasy podjęcia naprawy. Standardowe wsparcie EMS Partner obejmuje obsługę wszelkiego typu incydentów, a także procesy utrzymania (np. aktualizacje systemu). Jesteśmy do dyspozycji także w zakresie obsługi zgłoszeń typu know-how dotyczących konfiguracji i funkcjonowania naszych systemów. Typowo wsparcie świadczymy w dni robocze, w godzinach 8:00 – 17:00. Dla naszych klientów przygotowaliśmy 3 kanały komunikacji – portal wsparcia technicznego, numer telefonu oraz adres e-mail. W sytuacjach szczególnych możliwe jest świadczenie usługi wsparcia w miejscu instalacji, również w trybie 24x7x365.
Dział wsparcia użytkowników systemu jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.